Meest gestelde vragen reisbon Luxury Travel Worldwide

1) Hoe kan ik de reisbon bestellen?
U kunt de reisbon bestellen via het aanvraagformulier. Klik op de knop “REISBON AANVRAGEN” en selecteer de gewenste reisbon. Uiteraard kunt u ook bellen of gewoon een e-mail sturen.
 
2) Hoe personifieer ik de reisbon?
Er zijn twee mogelijkheden om de bon te personifiëren.
1) U kunt de naam van de ontvanger aangeven. De naam komt dan te staan op de reisbon onder de tekst “Exclusief aangeboden aan”.
2) U kunt de naam van de aanbieder vermelden. De naam van de aanbieder komt dan te staan op de reisbon onder de tekst “Aangeboden door”.

3) In welke bedragen is de reisbonnen verkrijgbaar?
De reisbonnen zijn verkrijgbaar in de bedragen 500, 1.000, 2.000, 5.000 en 10.000 euro. Het is uiteraard ook mogelijk om twee of meerdere reisbonnen te bestellen als een combinatie van de bedragen het bedrag vertegenwoordigt dat u de ontvanger wilt schenken.
 
4) Kunnen reisbonnen voor meerdere reizen gebruikt worden?
Als het bedrag vermeld op de reisbon niet geheel besteed is aan de reis, dan kunt u het restantbedrag uiteraard gebruiken voor een volgende reis. Let er echter wel op dat het restantbedrag vervalt op het moment dat de oorspronkelijke reisbon zou vervallen.
 
5) Hoe wisselt de ontvanger van de reisbon deze in?
U kunt de reisbon in een gesloten envelop opsturen naar ons postadres of u kunt de reisbon persoonlijk bij ons op kantoor komen inleveren. Indien u de reisbon opstuurt, dan gelieve wel uw contactgegevens vermelden. Na ontvangst van de reisbon bij Wine & Dine Travels is de betaling voor een aangevraagde reis voldaan. Vanaf dat moment gelden dan de boekingsvoorwaarden van Wine & Dine Travels.

6) Hoe lang is de reisbon geldig?
De reisbon is drie jaar geldig na de datum die aangegeven staat op de achterkant van de reisbon onder “Aangeboden op d.d.”.

7) Kan de reisbon tegen geld ingewisseld worden?
Nee, de reisbon kan niet tegen geld ingewisseld worden.

8) Hoe wordt de reisbon aan mij verzonden?
De reisbon wordt per post verzonden aan het opgegeven afleveradres (indien het afleveradres niet is aangegeven, dan wordt de reisbon naar het factuuradres verzonden). Wenst u de reisbon anders te ontvangen dan per post of zou de reisbon ergens anders afgeleverd moeten worden, dan dit aangeven op het aanvraagformulier onder “Vragen en/of opmerkingen”.

9) Hoe kan ik de reisbon betalen?
Voor de betaling wordt u een factuur toegezonden per e-mail of naar het factuuradres. Na ontvangst van de betaling wordt de reisbon in ons systeem geactiveerd en kan deze door de ontvanger ingewisseld worden voor een reis.

10) Overige vragen
Neem contact met ons op.